“Waarom kan ik mijn vragen niet gewoon even mailen, dat is toch ook digitaal?”

Om u goed van dienst te kunnen zijn moeten wij ervoor zorgen dat, vragen die snel beantwoord moeten worden, op maxiamaal 2 plekken binnenkomen. Op de eerste plaats “digitaal” via Praat met de Dokter en als dat niet kan via de telefoon tussen 8.00-9.00 en tussen 13.30-14.30 uur; voor zaken die niet kunnen wachten zijn wij uiteraard de gehele dag bereikbaar via ons telefoonnummer (optie 1). We vragen u dan ook om e-mail alleen te gebruiken voor administratieve zaken of ter informatie, maar niet voor het stellen van medische vragen of het versturen van foto’s van huidafwijkingen. Foto’s van huidafwijkingen kunt u sturen via Praat met de Dokter, dan proberen wij u daar zo spoedig mogelijk antwoord op te geven.

“Praat met de Dokter” download de App en maak een account, voor meer informatie klik hier


Zie ook:

“Waarom kan ik niet de hele dag bellen als ik een vraag heb?”

“Waarom kan ik niet gewoon even naar de dokter lopen om mijn vraag te stellen?”

 

 

Bel de praktijk