U heeft mogelijk al gemerkt dat het heel druk is aan de telefoon. Dit is niet alleen een probleem in uw praktijk, maar elders in het land is het hetzelfde. Wij betreuren dit.
De drukte heeft direct te maken met het tekort aan personeel en huisartsen dat landelijk steeds groter aan het worden is.
Uiteraard doen wij ons best u zo snel en zo goed mogelijk te helpen, maar u kunt zelf ook meehelpen.
De assistente is druk bezig u en andere patienten te helpen. Wij vragen uw begrip voor de wachttijden. De assistente kan maar 1 patient tegelijk helpen. Het heeft ook geen zin om naar de praktijk te komen. Dit zorgt voor meer vertraging. U kunt wel op onderstaande manieren helpen:
Wij begrijpen dat het ook voor u als patient erg wennen is. Op dit moment hebben we echter geen andere oplossing. Huisartsen en assistentes zijn niet voorhanden. U kunt ons en uw collega patienten erg helpen door begrip hiervoor te hebben. Boosheid en onvrede zorgt ervoor dat er nog meer mensen gaan uitvallen met alle gevolgen van dien.
Dank voor uw begrip en wij blijven werken aan oplossingen,
Team Huisartsenpraktijk Watertoren