Molenstraat 113

1781 NL Den Helder

Bij niet urgente vragen

Stuurt u ons een e-consult

Drukte aan de telefoon

U heeft mogelijk al gemerkt dat het heel druk is aan de telefoon. Dit is niet alleen een probleem in uw praktijk, maar elders in het land is het hetzelfde. Wij betreuren dit.

De drukte heeft direct te maken met het tekort aan personeel en huisartsen dat landelijk steeds groter aan het worden is.

Uiteraard doen wij ons best u zo snel en zo goed mogelijk te helpen, maar u kunt zelf ook meehelpen.

De assistente is druk bezig u en andere patienten te helpen. Wij vragen uw begrip voor de wachttijden. De assistente kan maar 1 patient tegelijk helpen. Het heeft ook geen zin om naar de praktijk te komen. Dit zorgt voor meer vertraging. U kunt wel op onderstaande manieren helpen:

  1. Kijk op www.thuisarts.nl. Hier staat betrouwbare informatie over veel klachten. Misschien is uw vraag al beantwoord.
  2. Heeft uw vraag wat minder haast? Stuur een bericht via de app of de website naar uw arts/POH of de Assistente Watertoren. Wij proberen zo spoedig mogelijk uw vraag te beantwoorden, maar zeker binnen 2-3 werkdagen. Heeft u nog geen account maak er dan een aan in de app of op de website
  3. Moet uw vraag toch sneller beantwoord worden, dan kunt uw wachten of op een later tijdstip terugbellen.
  4. Wilt u een recept aanvragen dan kan dat via de website of het receptenbandje. Aanvragen via “oude doosjes” in de brievenbus en aanvragen via de telefoon of aan de balie kunnen wij niet meer behandelen. Hiervoor zijn goed werkende andere manieren die de drukte aan de telefoon en aan de balie verminderen

Wij begrijpen dat het ook voor u als patient erg wennen is. Op dit moment hebben we echter geen andere oplossing. Huisartsen en assistentes zijn niet voorhanden. U kunt ons en uw collega patienten erg helpen door begrip hiervoor te hebben. Boosheid en onvrede zorgt ervoor dat er nog meer mensen gaan uitvallen met alle gevolgen van dien.

Dank voor uw begrip en wij blijven werken aan oplossingen,

Team Huisartsenpraktijk Watertoren

Translate »

Onze WebApp

Door onze WebApp heeft u altijd inzicht in uw eigen medische gegevens: bekijk bloeduitslagen en specialistenbrieven, lees wat uw huisarts u heeft geadviseerd. Daarnaast kunt u herhaalmedicatie bestellen, een afspraak plannen of om een e-mailconsult vragen.

Wij nemen nieuwe patiënten aan

Schrijf u in via het formulier

Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen. Vul met formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail. 

Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken. 

Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.

Uitslagen onderzoek

Via Mijn Medisch Dossier is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:

  • Laboratoriumuitslagen (overzicht van metingen die uw zorgverlener met u heeft gedeeld)
  • Lichamelijk onderzoek (de diagnostische waarden: bloeddruk, lengte en gewicht)
  • Toegangslogboek (overzicht van wie er inzage heeft in uw medisch dossier)
  • Verslaglegging (per onderwerp de voorlopige conclusie en gemaakte afspraken (E&P regels)
  • Overgevoeligheden en bijzonderheden
  • Mijn documenten (in- en uitgaande correspondentie, bijvoorbeeld verwijsbrieven)
  • Actueel medicatieoverzicht

Login in het portaal van uw Huisarts

Om een e-consult (een belangrijk minder dringend bericht) te versturen aan uw huisarts dient u in te loggen in het patiëntenportaal. U dient hiervoor de app te downloaden via de appstore.   

Heeft u hulp nodig om in te loggen? Bekijk dan de instructie via de video.

E-Consult

Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 48h. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.

Nog geen account?

Neem contact op met de doktersassistente of klik op de knop

Toch liever telefonisch?

Herhaalmedicatie

U kunt via deze website uw eigen chronisch actieve medicatie herhalen. Als u langere tijd één of meerdere medicijnen gebruikt, heeft de apotheek speciaal voor u een gratis service: zij zorgen ervoor dat uw medicijnen op een vooraf afgesproken tijdstip klaar staan. 

Dossier inzage

Uw huisarts zet alle informatie over uw gezondheid in de computer. Dat heet een medisch dossier. De huisarts zet er bijvoorbeeld in welke ziektes u heeft, welke onderzoeken en behandelingen u heeft gehad en welke medicijnen u gebruikt. Zo staan uw medische gegevens allemaal bij elkaar.

Gegevensuitwisseling

Hoe werkt het Landelijk Schakelpunt?

Je (huis)arts en je apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken. In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.

Heb ik wel een afspraak nodig?

Liever telefonisch?

Herhaalrecept Bestellen

1
Uw gegevens
2
Gegevens Apotheek
3
Medicijnen
4
Last Page
Laten Bezorgen? *
Medicijnen
Call Now Button Ga naar de inhoud